HVORFOR DU HAR BRUG FOR AT TILFØJE SKOTLAND TIL DIN BUCKET LIST

Mens jeg var super spændt på at gå på en British Isles Cruise, var jeg ikke parat til at forelske sig i alle de havne, vi besøgte. På spidsen toppen af alle mine favoritter var de stopper vi lavede i Skotland. Det var helt utroligt, og jeg håber at komme til at gå tilbage og bruge mere tid der, fordi der er så mange ting at gøre i Skotland!! Udflugterne vi gik videre med Princess Cruises var fantastisk. Min favorit ting om cruising er, at jeg får at se en hel flok steder i en kort tid. Jeg behøver ikke at køre nogen steder og komme til at opleve nye dele af verden. Det er seriøst det bedste.

KORT OVER SKOTLAND
Kort over Det Forenede Kongerige
Før jeg gik på denne tur, jeg vidste ikke rigtig vide meget om Det Forenede Kongerige. Jeg vidste, at det var derovre og havde hørt, hvor utroligt det var, men bortset fra det.. Jeg var lidt clueless. Jeg var især uvidende om geografi. Jeg ved, lidt pinligt, ikke? Nu, hvor jeg har været på dette krydstogt, jeg har en bedre forståelse af, hvor tingene er i Det Forenede Kongerige, herunder Skotland. Du kan bruge dette kort til at navigere de steder, vi besøgte, nævnt nedenfor.

TING AT VIDE, FØR DU BESØGER SKOTLAND
Tid i Skotland: de er på GMT (Greenwich Mean Time), det samme som Irland. Det er 7 timer foran min Pacific standard tid, her i Los Angeles.
Vejret i Skotland: Vejret virkede virkelig ligner Irland for mig. Det var ikke for varmt eller for koldt i begyndelsen af september. På grund af dette, vil du ønsker at pakke lag til at bære hele din rejse.
Jeg har hørt sige “der er ikke sådan noget som dårligt vejr i Skotland, kun det forkerte tøj.”
* * Jeg købte også den sødeste regnjakke i Edinburgh på Cath Kidston. Jeg kan ikke vente med at bære den.
Skotske penge: de bruger GBP i Skotland eller pounds. De fleste steder tager “kontaktfri betalinger” og kreditkort samt.
Skotsk accent: være parat til at have svært ved at forstå folk i Skotland. Deres accent er dejlig! Men jeg var nødt til at bede folk om at gentage ting til mig flere gange.
AKTIVITETER I SKOTLAND
Ting at lave i Skotland-flag
Jeg føler, at jeg kunne have tilbragt en uge i Skotland og stadig ikke oplevet alt. Vi tog flere dage til at krydse rundt om det og nød hvert minut af det. Der er en masse grunde til at tilføje Skotland til din Bucket liste, men blot et par-slotte, højlandet, folk, mad, shopping, arkitekturen, Lochs!
Disse var de stopper, som vi gik på, mens i Skotland:

GLASGOW SCOTLAND
Da vi ankom til Greenock (navnet på vores havn), havde vi flere muligheder. Vi gik på en udflugt, der havde Loch Lomond og Inveraray Castle i det, sammen med det skotske højland. Ikke kun var drevet helt smukt, men overalt stoppede vi tog mit åndedrag væk.

Ting at lave i Skotland-velkommen til Skotland
Da vi fik af vores Tour bus, blev vi hilst velkommen af en skotsk personale og kunne ikke modstå at tage et billede med ham. Når i Skotland….. Højre?

Ting at lave i Skotland-Inverary Castle
At se Inveraray slot i person var fantastisk. Slottet ligger på 16 hektar og hver detalje var upåklagelig. Det var interessant at lære om hertugen og hans familie gennem billeder og memorabilia. Du kan også genkende spisestuen på slottet fra en episode af Downton Abbey til en julegave.

Aktiviteter i Skotland-Loch Lommond
Det har aldrig engang forekom mig, før jeg besøgte Skotland, at ordet “Loch” betyder sø. Vi besøgte Loch Lomond efter vores tur til Inveraray slottet og det var sådan en sød lille by og sø. Der var en lille isbutik på kajen af Loch og jeg fik den bedste hindbær Graham Cracker is jeg nogensinde har haft. Yum!

Ting at lave i Skotland-det skotske højland
En af de ting, der overraskede mig mest om denne udflugt kørte gennem det skotske højland. På vores vej til Inveraray, det føltes som om vi kørte gennem Oregon eller Washington med masser af bjerge og træer. Så gik vi til slottet, og Loch-vi siger så mange forskellige typer af sceneri på vores første dag i Skotland. Det var fantastisk!

KIRKWALL SCOTLAND
Kirkwall er hovedstaden i Orkney Islands ved den meget Tippy top i Skotland. Vi havde en kort udflugt til de stående sten af Stenness og ringen af Brodgar. Det var smukt at være ude første ting om morgenen med solen næppe stiger.

Ting at lave i Skotland-se på Orkneyøerne
Ting at lave i Skotland-Orkneyøerne
Aktiviteter i Skotland-Scottish Bulls
Ting at lave i Skotland-Ring of Brogdar i Orkneyøerne

INVERNESS SCOTLAND
Inverness var en af mine yndlings stop i Skotland. Vi havde svært ved at vælge mellem et par udflugter til vores Invergordon port (hvor Inverness er placeret), fordi der var så mange gode. Jeg havde venner, der gik til Dunrobin Castle og elskede det absolut. Taryn ønskede virkelig at gå for at finde Nessie, så vi gik med en Loch Ness og Urqhart Castle Ruins Tour.